Subject: RE: Narva Karjäär NOTAM A1428/24
From: "Juri Prigozhev" <[email-masked]>
To: "Kea Toi" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 10:01:27 +0200

Tere
Ainult 31-01-2025

Lugupidamisega

Juri Prigozhev

Vahetuse juhataja
Narva karjäär

+372 33 65 131; +372 56871380 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Auvere küla, 40107 Ida-Virumaa Narva-Jõesuu |  <http://energia.ee> 
energia.ee

  _____

От: Kea Toi <[email-masked]>
Отправлено: 31 января 2025 г. 09:48
Кому: Juri Prigozhev <[email-masked]>
Тема: RE: Narva Karjäär NOTAM A1428/24

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere

Kas muudatus kehtib ainult tänase kohta või lisandub see aeg alates tänasest 
kõikidele järgnevatele tööpäevadele?

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Juri Prigozhev <[email-masked]>
Sent: Friday, January 31, 2025 9:37 AM
To: info transpordiamet <[email-masked]>
Cc: Andrei Frolov <[email-masked]>; Kea Toi 
<[email-masked]>; Eve Härm <[email-masked]>
Subject: Narva Karjäär NOTAM A1428/24

Narva Karjäär

NOTAM A1428/24

Uued kellaajad: 31-01-2025 16:00-18:00.

Lugupidamisega

Juri Prigozhev

Vahetuse juhataja
Narva karjäär

+372 33 65 131; +372 56871380 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Auvere küla, 40107 Ida-Virumaa Narva-Jõesuu |  <http://energia.ee> 
energia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.